divendres, 19 d’octubre del 2012

ERRADES I POSSIBLES MILLORES DE LA BIOGRAFIA LINGÜÍSTICA

La primera llengüa va ser el castellà. (ortografia)
el francès el vaig començar a estudiar a 1r d'ESO (ordre)
no és molt fàcil per a mi. (expressió)
també aprenc un altre llenguatge a l'Insitut (lèxic)
M'agradaria aprendre Japonès, Rus i Grec. (convencions)
estic estudiant l'E.S.O
m'agrada la salsa, el reggae, el hip-hop etc....
és un gran valor tindre tantes llengües al voltant (lèxic)
passava amb mi casi tot el dia (lèxic)
he sigut capaç de conèixer com és la gent. (lèxic)
el Francès es parla a frança (convencions)
vaig profunditzar més en l'anglès
havien molts turistes (gramàtica)
m'agrada aprendre l'anglès perfecte (construcció)
desde petit... (ortografia)
Porto 3 anys estudiant-lo (gramàtica)
el meu germà té una núvia francesa (lèxic)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer una aportació.