diumenge, 29 de gener del 2017

UN BON TEXT D'UNA COMPANYA

Algun cop has perdut un objecte important?

Per començar, aclariré que he perdut un objecte important, o he pensat que l’he perdut, molts cops. Però, sens dubte, el dia que vaig perdre el meu llapis de memòria, va ser el més impactant.

Era dilluns al matí, el primer dia d’Institut després de les vacances de Nadal. Estava cursant Segon d’ESO. Recordo que aquells dies de festa van ser molt estressants perquè havia de fer un munt de deures. Entre ells, hi havia un treball de matemàtiques. El tema principal era l’estadística, constava de diferents entrevistes i gràfics realitzats a la gent de Lloret de Mar. Quan el vaig acabar, vaig guardar-lo al meu llapis de memòria vermell ja que és el que més capacitat té. Aquest, era indispensable pel dilluns, el dia que havia d’entregar totes les meves tasques. No obstant això, quan vaig arribar a la classe, es va convertir en el meu pitjor dia d’Institut, estava molt decebuda ja que pensava que m’havia deixat el llapis de memòria a casa. Al dia següent, la meva germana em va confessar que va confondre el meu llapis amb el seu, i l’havia perdut.


En conclusió, el pròxim cop que hagi de guardar un treball important, no el guardaré en un llapis de memòria del mateix color que el de la meva germana.


Belén Valle, 4t C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer una aportació.