dilluns, 30 de setembre del 2013

UN ALTRE MINICONTE

GENERACIÓ D'IDIOTES


Albert Einstein va dir que quan la tecnologia superi la interacció humana, tindríem una generació d'idiotes. Vaig estar pensant en tot això quan vaig sortir de casa, trigaríem molt en arribar a ser la generació d'idiotes, o això creia. Em dirigia al cafè per parlar amb companys de classe sobre el treball que havíem de fer sobre personatges cèlebres. Els vaig veure a 10 metres de distància asseguts en una taula amb les seves respectives begudes i amb els telèfons a mà. Em vaig apropar i els vaig saludar amb entusiasme, però l'únic que vaig rebre va ser una somriure dirigit al mòbil i una vibració constant dins la bossa. No havia de treure'l per saber de qui eren el missatges, ho sabia perfectament. Llavors, vaig recordar a Einstein. Potser no estàvem tan lluny d'aquella generació d'idiotes, potser ja hi érem.




Sofia Kuznetsova. 4tC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer una aportació.